lørdag 19. juni 2010

Øsende, pøsende

Det regner!
Det er fotball VM og kongeligbryllup på tven (BOOOOOOOring, jeg er republikaner.)
Det er 7 + grader.
Jeg fryser! Leste en eller annen plass at juni hadde vært 3 grader kaldere enn normalt..

Sommeren i nord lar med andre ord vente på seg. Jeg trøster meg med å surfe rundt på nettet hos


Vi har vært en tur i Tromsdalen for å se på messa hos Biltrend, men det regner jo småspiker så vi hærtes ikke. A1 spilte da vi var der, og det var jo noen der for å se på, men vi dro til byen (i håp om at det regnet litt mindre?)

Der var det jo korps kaos! Sinnsykt mange tromboner, trommer og trompeter rundt omkring. Og en del folk som jogget rundt.(Midnight Sun Marathon idag) Det regner alltid når det er MSN!! Mye som skjer i Tromsø denne helga! :)
Vi var en tur på "På Byen" å spiste lunch før vi dro hjem.

Så måtte vi jo dra å se på Queen Mary 2 (som vi forsåvidt ser fra stuevinduet) Svær båt!



Resten av dagen tror jeg blir tilbragt innomhus, mulig jeg fyrer i ovnen om ikke så lenge. Kofferten er nesten ferdig pakket. Må bare legge ved noe "varmere", det er jo meldt regn hele uken så jeg har faktisk vurdert regntøy! Også må jeg pakke sko! Jeg vet ikke helt hvilken sko jeg skal ta med meg siden det skal bli regn. Støvler føles litt overdrevent *ler*

Nå er det blitt sånn at det alltid regner når jeg skal på ferie (det var aldri sånn i gamle dager!). Det regnet i Bulgaria i fjor, på Mauritius regnet det som bare det, det dryppet til og med inn gjennom taket, og i Thailand i påsken regnet det jo hele den første uken. Så at det blir nok en ferie med regn er vel ingen overraskelse.
(Jadajadajada, jeg er ekstremt god til å ta sorgene på forskudd)
Men hvis det regner blir det mer tid til skobutikker!
:)

Ingen kommentarer: