lørdag 4. september 2010

..*sukk*

Jeg er håpløs!
Så der, da var det sagt. Stakk en liten tur innom Fretex igår, bare for å titte litt...
Og jeg kom selvfølgelig ut med en pose med ting og tang som jeg egentlig ikke trenger...
Denne dingsebomsen kjøpte jeg...(ikke helt sikker på hva d egentlig er..)
(fargen er mye finere i virkeligheten enn på bildet bare så det er sagt, og NEI, jeg skal ikke spraylakke den;)
               Kjøpte også noe annet rart .. bildet av det kommer ved en senere anledning... *ler*
               Igår ble en litt merkelig dag, med det der raset som gikk der hjemme.. men det ser nå ut som det   gikk bra. Kvelden ble avsluttet med A-HA konsert "i stua"... litt av en lyd får en si. Skulle tro A-Ha spilte i hagen min og ikke lengre borti veien her ...

1 kommentar:

Fru Luna sa...

Kor flott den lille saken va! Det går aldri å bare ta en liten titt på Fretex ;) Kommer som dæ alltid hjem med "nyttige" ting...