søndag 3. april 2011

DIY

Siden jeg var med på bokstavutfordringen hos NiB, så tenkte jeg at jeg likesågodt kunne være med på DIY utfordringen i samme slengen. Her i huset gjør vi en del selv.Vi snekrer spotkasser, sengegavler, konsollbord, lager lamper av rekved og mye annet. Har valgt et prosjekt der jeg har dokumentert hele prosessen ;)

                        For noen år siden hadde jeg så forferdlig lyst på "Tree" fra Swedese,
                                          men pengboka sa NEi i store bokstaver.
                        Så da måtte jeg jo lage meg mitt eget (med god hjelp fra min kjære)









Man trenger en stor hobbyplank.





Litt inspirasjon











En stødig hånd














Nesten ferdig med å sage!







Gjøres klar for maling













                                                              Det ferdige resultatet:


Her pyntet til jul ;)


Og sånn ser treet ut sånn til hverdags.
Mening var egentlig å lage flere trær, og bruke de som romdeler, men nå ble det ikke slik da jeg laget det første.
Men på sikt tenker jeg å få fikset et til, kanskje 2 :)
Håper du ble inspirert til å lage trær eller noe annet DU har lyst på :)

2 kommentarer:

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

så stilig, åååå jeg vil og lage sånn!
men jeg får vente til etter eksamen;)
ha en fin kveld!

Netty sa...

Tenkte akkurat på det samme IDAG også kommer jeg tilfeldigvis over det på din blogg gjennom NIB. Jeg sa til min samboer etter å ha kikket i et interiørblad, at vi (rettere sagt han ;) kunne lage det selv! For det er virkelig for DYRT å kjøpe! Den ble jo kjempefin! :)