tirsdag 19. august 2014

Endelig

Endelig ser det ut som Ikea er på vei hit!
Oi som jeg gleder meg :) Hvis det blir som det står i avisa så vil det ta rundt 6 minutter å kjøre fra oss til Ikea. 6 minutter!! Wooohooo! Idag tar det i underkant av 8 timer å kjøre til nærmeste Ikea......

Idag har jeg vært ute på snoking.
Jeg kom over taklamper til 39,90,- pr stk på Bohus. Ikke noe fancy greier, men helt enkle lamper. Vi skifter jo ut taklysene i hus 2 så dette var jo bare helt perfekt. Jeg kjøpte 6....
Følte meg temmelig teit da jeg kom med lampe haugen til kassa, alle som jobbet der tittet rart på meg.

Sånn ellers skjer det ikke så mye spennende. Skolen startet denne uken så man må vel bare hive seg til igjen. Det er alltid så mye styr ved begynnelsen av skolestart, kaos og rot. Nå har vi fått nytt teknologi bygg på campus i Breivika, og der er det hvisnok ikke så mange lesesalplasser.
Så jeg ender nok med et semester på hjemmekontor tenker jeg. Håper i allefall å bli ferdig med alt det praktiske denne uken sånn at jeg kan starte for fult i neste uke.

Jeg har jo endelig fått etterlønn så nå har jeg vært på shopping. Jeg har handlet klær for 500,- ganske så nøyaktig. For 500,- har jeg fått meg to sånne lange gensere, to tunikaer/kjoler og en tights. Ny pris for alt var 2095,- så jeg er ganske happy. Jeg handler som nevnt før, alltid på salg, og i allefall nå som jeg har lite inntekt. Nå skal jeg prøve å få tak i noen høst sko, som ikke er joggesko eller gummistøvler, til en billig penge. Og så tror jeg høst garderoben er i boks :)


Ingen kommentarer: