torsdag 21. august 2014

Klar for helg!

Da er bilen nesten ferdig pakket og vi er klare for å kjøre nordover rett etter jobb i morgen.

Vi planlegger å starte med listing av rommene vi ikke ble ferdig med forrige helg. Kamera er ladet opp så da blir nok noen nye bilder etterhvert.

Idag har jeg faktisk ikke gjort noe som helst av betydning. Igår bakte jeg, mekket i hop 2 pizzaer, tok unna en del papirarbeid, vasket fem maskiner med klær og var på behandling. ++

Fredager har jeg vanligvis vaskedag, jeg skal ikke skryte på meg full vaske hver fredag, men jeg vasker alltid badet. Så prøver jeg å shine kjøkken og stua så godt som det går. (det blir aldri veldig bra når det står en diger sag midt på stuegulvet) Jeg vasket faktisk badet hver med en hånd etter at jeg ble operert. Alt går ;)

I morgen skal jeg i allefall starte dagen med et lite møte 0930. Skjønner ikke hvorfor alle avtalene jeg har hatt denne uken har startet før 10. Ikke at det har så veldig stor betydning siden jeg står opp mellom halv 8  og halv 9 hver dag uansett.

Jeg gleder meg til stearinlys sesongen med Holmegaard lykta som kostet en 100lapp!

Ingen kommentarer: