onsdag 27. august 2014

Nye innkjøp

Vi har vært på en ny snokerunde på byggebutikken vår, og endte opp med å kjøpe enda litt mer gulv til hus 2. Dette var ikke like billig som det forrige vi kjøpte, men det kom på rundt 47,- pr kvm og det ER billig det også. Gulvet vi kjøpte denne gangen var det drivved laminaten fra Pergo.
Fikk også kjøpt inn panel til spisestua så da er vi mer eller mindre klar til å gjøre ferdig. Men det blir ikke før neste helg, denne helgen har vi nemlig hus-fri.

Gulvet skal brukes blant annet på kjøkkenet.
Jeg husker ikke om jeg har vist frem kjøkkenet i huset.

Kjøkkenet er for å si det midt: mindre pent...



Veggene er i en slags rosa tapet. Gulvet er også ganske rosa. 
Kjøkkeninnredningen er "foliert" dermed kan den ikke males. 
(eller jeg tror i allefall det blir vanskelig å male siden det er veldig glatt)

Jeg har rotet rundt på nett for å se om jeg ramlet over et brukt kjøkken som vi kunne satt inn istedenfor, men vi vil jo ikke betalte 15tusen for et brukt kjøkken.
For de som følger med på bloggen min husker kanskje at vi kjøpte en liten kjøkkeninnredning i vår, som vi egentlig skal bruke på vaskerommet. Men jeg kunne egentlig tenke meg å sette den inn her. 
Så få vi se, hva vi gidder og rekker, og ikke minst: hva vi kan ta oss råd til.


Ingen kommentarer: