søndag 28. september 2014

Helgeslutt

Da var helga straks over.
Denne helga har vært brukt til å jobbe med oppgaven min, og jobbe med hus 2. Leieboerene skal flytte inn til uka så vi stresser litt med å bli ferdig med alt. I morgen skal jeg vaske ned alle soverommene og møblere de. Får håpe at skuldra i allefall holder til et rom så får jeg heller knaske ibux og paracet mens jeg gjør ferdig de andre. Jeg er faktisk møkkalei av hele hus 2. Vi har brukt alle helger i hele august og september (bortsett fra en) til å fikse på huset. så jeg er lei.

Jeg må også jobbe litt med oppgaven min i morgen. Jeg føler det nesten som litt stressende selv om jeg ligger LANGT foran skjema. Jeg tror faktisk aldri har vært så på forskudd som jeg er nå, men det er rett og slett fordi jeg piner meg selv gjennom både lesing og skriving selv om jeg ikke har lyst eller har smerter. Det er kjempe vanskelig å holde motivasjonen oppe, vet ikke helt hva jeg skal motivere meg selv med.

Kjenner også at jeg har behov for å reise til syden snart. Hvis jeg hadde fått det til på ettellerannet vis så skulle jeg reist avgårde en tur, også kunne jeg jobbet videre med oppgaven samtidig.  Føler meg tappet for energi og ganske lei. Merker også på kroppen at det begynner å bli mørkere. Når klokka nærmere seg 20 så er jeg stup trøtt.

Slenger med et bilde av utsikten jeg ville hatt om det var lyst ute. Fint melisdryss på toppene.


Ingen kommentarer: