søndag 14. september 2014

Høst fiksing

Denne helgen har vi vært mer eller mindre hjemme hele tiden. Jeg har bare vært hjemme, mens kjæresten har vært en kjapp tur i hus2.

Her hjemme har i ryddet og fikset litt. Flyttet og byttet.

I gangen har vi kastet ut skoskap og arkivskap, og satt inn et skap og en stol.
Gangen er et av få steder vi ikke har pusset opp. Vi har kun klattet på litt maling mens vi venter på at vi finner ut hva vi skal gjøre med denne delen av huset.



                                                  Til og med fått opp bursdags Dotsa! :)
Skulle egentlig ha noen andre knagger her, men de forsvant nesten på veggen siden de er små.

Speilet skal egentlig henges opp, men det er jo måte på hvor mye man rekker på en dag. 
Skoskapet som stod her har vi flyttet på loftgangen, kanskje litt merkelig plassering, men det er vel ca det eneste møbelet som får plass der. Arkivskapet har vi kastet ut... bokstavelig talt,
Lurer på om jeg skal legge det ut på finn eller bare kjøre det på fyllinga. 

Nå har vi akkurat hatt en sen lunch, så nå skal jeg ha 5 minutter på sofaen sammen med Aila før jeg fortsetter. Senere skal jeg lage arbeidsplan for hva jeg skal gjøre uka som kommer. Lesing, skriving osv.




Ingen kommentarer: