torsdag 18. september 2014

Høst inne

Jeg pleier egentlig aldri å ha noe sesongskifte på alt dilldall hjemme, men nå har jeg gjort et forsøk.


På det øverste bilde la jeg et filter for å få fargen på vasene til å "poppe ut."

De to vasene har forresten en historie.
Den ene kjøpte jeg da jeg var 18 år. Jeg brukte å dra på et kjøpesenter der de hadde Bohus flere ganger i uken, og der falt jeg for vasen. Men den kostet relativt mye for en superfattig skoleelev. Men plutselig en dag var den på supersalg og jeg løp nesten til kassen av glede.
Denne var sammen med en fin flaske mine fineste pynteting da jeg var 18.
Tvillingen fant jeg på brukt butikken i vår eller vinter. Ble jo nesten like mye glede av det.

Egentlig er de rosa med striper på, men det passet ikke helt inn noen steder. Så jeg bestemte meg for å farge de i en høst farge.

Konsollbordet er fra Bohus i samme serie som spisebordet vårt. Kjøpt på brannskadesalg det også. Det meste oppå er bruktfunn. Elsker den brune boksen som jeg fant på Fretex for maaange år siden. å bruker vi den til å oppbevare hundeting som vi må ha lett tilgjengelig.

Ingen kommentarer: