fredag 26. september 2014

Hus2

Da har vi leid ut hus 2 fra neste uke. Fult møbler.
Det betyr at vi har en veldig travel helg foran oss, for de ønsker å flytte inn i neste uke.
Jeg tenker i etterpåklokskapens lys at vi burde nok ha tatt høyere leie, men vi får nå prøve å leie det ut disse 10 månedene også får vi se etterhvert. Jeg har egentlig lyst til å prøve å leie ut til turister å se om det er et marked for det. Har jo alltid ønsket meg et eget hotell så dette er vel det nærmeste jeg kan komme ;)

Tjaaa.. her er det bare kaos. Nå må jeg lete frem alt mulig som vi trenger å ta med oss på neste runde innover. Min kjære har kjørt på runde 1 så kommer han på runde 2 i ettermiddag før vi kjører tilbake sannsynligvis i morgen.


Note to self: 22 sider av oppgaven i boks, + 2 som er kladd av ymse slag
Har startet på metode kapitlet tilogmed. En del der som kan gjøres på forhånd! :)

Ingen kommentarer: