onsdag 24. september 2014

Julegaver

Jeg kom plutselig til å tenke på at det 3 måneder til julaften.
Og jeg har ikke startet med julegavene enda. (eller når jeg tenker meg om så har jeg kjøpt 2 halve gaver i år)
Eller jeg har jo en haug med julegaver som jeg ikke finner. Skjønner ikke hvor de er blitt av, og det er ganske frustrerende.

I år som i fjor er julegavebudsjettet skrapet inn til beinet. (sånn er det når man plutselig får reduksjon i inntekta på rundt 17000,- pr mnd) Og derfor burde jeg begynt med julegavene for lenge side slik at jeg slipper kjempe utgifter til gaver i desember. Jeg har noen dilemmaer med årets gaver (kutte eller ikke) som jeg driver å tenker på. Tror jeg har totalt ca 21 personer + 2hunder på julegavelista. Noen får heldigvis felles gaver så da blir det ikke riktig så mange. Men noen er forferdelig vanskelig. Hva kjøper man egentlig til gutt 16 eller gutt 22.

Dette med gaver er egentlig veldig vanskelig. Ingen av de jeg kjøper gave til har blogg sånn at jeg kan finne ut om det er noe de ønsker seg, eller hvilken smak de har på ting og tang, derfor blir det mye gjetting.

Jeg har egentlig lurt på om jeg kan lage gaver til folk, men det er kanskje bare sjarmerende når man er 5 år? ;) I allefall: Note to self: begynn å tenke på julegavene!






Ingen kommentarer: