torsdag 11. september 2014

Ops

I did it again!

Min evige fasinasjon for lysestaker, lyshus, telysholdere osv.
Mitt selvpåbudte forbud mot innkjøp av det over nevnte går heller dårlig.

Igår var jeg innom bruktbutikken, og da måtte jeg bare kjøpe disse her.


30,- for begge to inkludert lys. Tror ikke de har vært i bruk i det hele tatt. Ser i allefall ikke sånn ut. Lysene var utbrukt med plast på, og var så støvete på toppen at jeg måtte vaske de igår før jeg tenkte på de.


Jeg liker jo drivved, og har faktisk laget slike lykter tidligere. Men disse her tror jeg kommer fra Skeidar eller kanskje Bohus. De er i allefall ikke limt sammen med limpistol ;)
Mine lykter ramlet fra hverandre etter en stund, og jeg er ikke kommet så langt at jeg har fått limt de sammen igjen selv om det er mange år siden. Ting tar virkelig tid.

Jeg har egentlig ikke så mye tid å sysle med interiør i disse dager. Jeg skal være ferdig med prosjektskissa mi i løpet av uka så jeg bruker stortsett hele dagen til lesing og tenking og bittelitt skriving, også pause jeg med å se på sydenturer ;)

I ettermiddag skal jeg på MR så nå ligger jeg bare på ladding og venter på at klokka skal bli 5 sånn at jeg får kjørt avsted. 


Ingen kommentarer: