tirsdag 9. september 2014

Sliten og trøtt

Igår spiste jeg grøt til frokost. Noe som resulterte i at jeg var dårlig heeeeeele dagen.
Idag har jeg arbeidet helt til halv 4 med oppgaven min, så mekket jeg middag også har vi ryddet litt i ettermiddag. Når man er borte hver helg så føles det ut som alt bare hoper seg opp. Til helgen skal vi faktisk ha hjemmehelg, ligge på sofaen og ikke gjøre så veldig mye. Eller det er i allefall min plan.
Etter mye pcsitting de siste dagene har jeg fått tilbake strålingen i fingrene , eller jeg vet jo ikke om det er derfor, men det er i allefall tilbake.
Imorgen har jeg heldigvis massasje time klokken 9, så få vi håpe det blir litt bedre etter det. Kjenner jeg er litt sliten i hodet også, så det blir kjekt med en time full avslapning.


Oppdaget forresten et sånt skissefilter som er veldig festlig å ha på interiørbilder. Nesten som å bo i en tegneserie.




Ingen kommentarer: