torsdag 23. oktober 2014

Dagene flyr

Uff som tiden løper fra meg.
Plutselig er det torsdag igjen, og jeg føler at det akkurat var torsdag.

Denne uken har jeg fått gjort ferdig alle intervjuene mine til oppgaven min, så nå jobber jeg med å sammenligne alle svar og se på likheter og ulikheter i svarene. Det er slitsomt det! Uff, startet før 9 idag tidlig, og enda sitter jeg her og er bare halvveis. Jeg sliter fremdeles med motivasjonen. Heldigvis har jeg en suuper heiagjeng i en dame som heter Trine! Herregud, jeg tror faktisk ikke det hadde blitt noe oppgave hvis jeg ikke hadde dumpet borti henne. Uansett så har jeg idag fått en kjempe motivasjons gulrot som jeg håper får fart på skrivingen.

Igår var jeg en tur på kulturhuset for å se på standup, veldig gøy så tusen takk til min fine venninne E som tok meg med. Jeg kjenner at jeg faktisk er blitt helt ekstremt folkesky med alt dette som har skjedd de siste årene, så jeg går omtrent ikke ut frivillig lengre.

Sånn ellers så selger vi unna ting og tang på finn. Idag fikk vi også solgt taben som fulgte med kameraet, så da ble det bare ca 1600,- for kamera, som er helt grei pris :)

Her i huset har vi snakket om å gjøre et eksperiment for å se hvor langt man kan komme med en 1000lapp. Altså ha 1000,- som utgangspunkt for å kjøpe ting også se hvor mye man får pengene til å vokse i løpet av en periode. Vi kjøpte jo nesten et bad på finn her om dagen for en 1000lapp. Nå har vi delt opp å solgt deler av det og fått tjent inn det vi brukte pluss litt til. Jeg tror kanskje at vi klarer å doble pengene, noe som tross alt gir bedre rente enn i banken ;)


De siste nettene har vært en rent helvette. Først natt til søndag, da sov jeg nesten ikke fordi jeg hadde mareritt. Natt til mandag hadde jeg hodepine så det sang etter. Jeg satt sikkert en halvtime i dusjen klokka halv 3 for å varme opp musklene slik at hodepinen skulle gi seg. SÅ fikk Aila magesjau og det har hun fremdeles. Våknet opp i natt av at hun hadde bæsja på gulvet. Vanligvis våkner jeg av at hun vil ut men etter noen netter med lite søvn så har jeg ikke hørt henne. Soverommet stinka bæsj og jeg måtte altså begynne å vaske i natt. (hun hadde ikke bare bæssja på et sted for å si det sånn....)
Min kjære bare sov gjennom det hele, mannfolk! ;)

Håper i allefall jeg får sove i natt. Har masse å gjøre i morgen også. Håper å være ferdig med første utkast til empirien sånn at jeg kan sende det "på høring"

I helgen tenker jeg å ta meg en tur på alternativmessen, hvis jeg tør ;).


Ingen kommentarer: