mandag 13. oktober 2014

Freeeezing

Uff, man merker godt at det er begynt å nærme seg vinter. Det er blitt så kaldt ute at jeg faktisk har litt problemer med pusten. Jeg tror nesten jeg har fått astma eller noe sånt, for jeg merker det på "lungekapasiteten".

Ellers går dagene med til å fjase med marsvina og bikkja, samt at jeg leter etter flere intervjuobjekter.
Herregud så mye jobb det er med marsvin, hadde ingen aning om at de krevde så mye. Nesten værre enn å ha hund ;) Hele stua er bare kaos. Jeg har laget marsvinlekeplass + at jeg har pakket ut en del av de siste pappeksene fra flyttingen vår. Jeg kan ikke fatte hvor vi hadde alle disse tinga før!? Det fine var jo at det dukket opp en del julegaver som jeg har lett etter. Yei! På tide. Gu som jeg har lett!

Uansett så ser det helt jævlig ut her. Gulvet er også fult av høy. Jeg som har gressallergi synes det egentlig er litt dumt ;) Jeg burde egentlig tatt bilde og lagt ut som skrekk og advarsel.



Dette bilde tok jeg i forrige uke ut av vinduet hos Marianne. Det var så fint sollys og høststemning.
Blir spennende å se om alle bladene er borte i morgen. Det går rimelig fort nå.

Igår var vi også en tur i lysløypa her vi bor. Hjelpes!
Ser helt bomba ut. Naboene våre hadde fått stein fra sprengningen i både biltak og garasje. 
Ikke mye som minner om koselig høst her. 

I morgen har jeg et par avtaler som vil ta noen timer, så nå må jeg planlegge slik at ikke Aila får være alene hjemme med smågutta. Får ha henne på kjøkkenet eler noe sånt....

Ingen kommentarer: