onsdag 15. oktober 2014

Happy String

Jeg er kjempe fornøyd med String Pocket hylla jeg kjøpte for noen uker siden.
Nå kan jeg ha fremme alle de fine koppene våre var tanken.
Vel, vi har ikke så veldig mange fine kopper....
Vi har vel nøyaktig 4 fine kopper, 6 fine blomstervaser (bare 4 på bildet), 4 fine skåler, (mange fine telys holdere, men det er jo ikke plass til alle på hylla)

Hadde jeg hatt masse penger så skulle jeg jammen ha kjøpt meg en hylle til.


Hylla har i hengt vedsiden av kjøleskapet. Jeg hadde jo planlagt kjøkkenhylle allerede da vi tegnet kjøkkenet, men siden den gang har jeg fått angst for å borre hull i flisene, så da ble det hylle et annet sted. Idag håper jeg at jeg får overtalt min kjære til å hjelpe meg med "bildene" på kjøkkenveggen.
Bilder kommer når det blir ferdig

Ingen kommentarer: