søndag 26. oktober 2014

Idag

har jeg vært på alternativmessa her i byen.
Jeg surret for det meste rundt, men hadde fått en anbefaling om å ta et sånt aurabilde, så det gjorde jeg.
Det var egentlig veldig gøy!

Jeg er tydeligvis en vinner, og hvis jeg hadde ønsket så kunne jeg blitt den nye Erna Solberg! Wow?!
Også har jeg healing og klarsyn evner, men det var forsåvidt ingen nyhet. God healerdame sa han og klarsynt rådgiver.

Han sa også mye som stemte om andre ting så det var veldig interessant, og spennende.
Hele greia skulle ta ti minutter, men min tok 25 minutter. Man fikk jo med seg papirer og en cd plate med hele greia innspilt.

Det beste av alt, han trodde jeg maks var 25 år!! haha, det berget dagen! :)

Sånn ellers var jeg på et foredrag i lavvoen ute. Var et medium som fortalte om sitt liv og virke. Det var sånn passelig interessant, det var mye tomprat følte jeg.

Morsomt med sånne alternativmesser. Folk er opptatte av sånne ting tror jeg, selv om det sikker er litt skummelt, og ikke minst litt flaut for noen. Var liten menn der....

Skal tilbake på messa neste år, og ta en nytt bilde. Har fått tips om at det kan være morsomt å ha et fra hvert år.

Ingen kommentarer: