lørdag 4. oktober 2014

Lazy lørdag

Eller ikke.....

Jeg dro innom et av bibliotekene på UiT idag tidlig. For å få hjelp til å låne elektroniske bøker hjemmefra. Det viste ikke hun som var på jobb så jeg måtte bare bestille papirutgaven.
Det betyr at dagens skoleøkt blir utsatt til i kveld (for jeg må finne ut hva jeg skal gjøre), også skal jeg heller prøve å rydde opp i kaoset her hjemme. Første punkt var å vaske det største stuevinduet utvendig. Nå når endelig stilasjen er tatt ned så kommer jeg meg til vinduet, det har vært utilgjengelig hele sommeren, men nå får jeg heldigvis vasket det.


Sånn bortsett fra general opprydning så håper jeg å få gjort noe morsomt med Aila. Hun har hatt vondt i magen i to dager etter at hun forsynte seg fra varer i en pose i bilen, men nå har jeg fått i henne litt ris med leverpostei så da håper jeg hun kvikner til.

Sånne fine hjerter som er på dagens bilde får man kjøpt på Taras i Tromsø.

Ingen kommentarer: