søndag 12. oktober 2014

Straks ny uke

Jeg som har skrytt sånn av at jeg ligger foran skjema på oppgaveskrivingen, ligger nå bak skjema. Jeg mangler fremdeles en del intervjuer. Og uten intervjuene blir jeg ikke ferdig. Uff

I helga har vi vært en kjapp tur innom Lyngseidet. I morgen skal de begynne å grave ut parkeringsplass til huset vårt der. Vi har valgt å gå for parkeringsløsning på nedsiden av huset. Håper det blir bra. Nytt elektrisk anlegg har huset fått, og det er endelig ferdig. Vi måtte faktisk bruke en elektriker fra Tromsø fordi vi ikke fikk noe respons fra de som er der inne..... gah

Sånn ellers går det bra med smågutta. Jeg kaller de for smågutta, marsvingutta som vi har fått i hus. Aila synes det er spennende, men nå har hun begynt å venne seg til å ha de her. Det blir vel bedre etterhvert når de mister sin nyhetsverdi.



Ingen kommentarer: