tirsdag 28. oktober 2014

Teknologibygget

For første gang har jeg idag vært å sett på teknologibygget på universitetet. Det er jo veldig typisk at det kommer nytt bygg når jeg snart er ferdig ;)
Men det var flott!!

Tidligere holdt vi til nesten inne i byen, mens nå er vi flyttet til campus. Det gamle bygget var et gammelt sykehus. Da jeg var 5 år var jeg blant annet der i likkjelleren så det har vært veldig rart å ha undervisning der. Bygget var sååå dårlig. Da det regnet så rant vannet ned over veggene, dårlig luft, nedslitt bygg og dårlige fasiliteter er bare noen stikkord.
Deilig med nytt bygg, vel unt! ;)

Jeg var på UiT for å snakke med veilederen min så jeg glemte helt å ta noen bilder så jeg har lånt et fra universitetets hjemme side. (vel og merke en tegning)

Møte med veileder var bra og konstruktivt, så fikk jeg også tilbakemelding fra veilederen min i Trondheim også så alt i alt veldig bra. Jeg skulle gjerne jobbet litt med alt vi har snakket om idag, men jeg er så dårlig. Helt sykt dårlig, så jeg tviler på om jeg får gjort noe fornuftig idag.. Vet ikke om jeg kommer meg på damenes aften på Byggmakker heller, men jeg skal gjøre et forsøk.

Ingen kommentarer: