søndag 9. november 2014

Bare tilsett anledning

Jeg tenkte å hive meg med på Nibs november utfordring sånn i full fart.
Nå kom jeg på dette litt sent nå i kveld så alle bildene er tatt i bekkmørtna så det ble nå så som så



                           Utfordringen for november heter "Bare tilsett anledning".




Bare tilsett litt is





Denne anledningen er prøvedekking av bord med den nye lampa på plass, samt en liten feiring av at flybillettene fra Beijing til Tokyo er i boks. Vi gleder oss veldig!

Sånn just in case noen skulle lure så har jeg kjøpt isen selv :)
Så reklamen på tven og lett påvirkelig som jeg er så måtte jeg kjøpe denne.



2 kommentarer:

Har en drøm sa...

Fint bidrag!
Og en fargeklatt av en is på bordet:)
Lykke til i utfordringen, og gratulerer med biletter:))

Ha en fin fin dag!

Hilde sa...

Takk for det, hyggelig at du likte det!

Ha en fin dag du også :)