onsdag 26. november 2014

Hjem kjære hjem

Igår kveld kom vi hjem, og GUUUUUUU så deilig det var å sove i sin egen seng! Tror nesten det er noe av det beste med å komme hjem.
Brussel er en kjempe fin by, minner litt om Paris i mindre format. Skal skrive et reisetips innlegg senere om Brussel.

Igår dro vi til tapet butikken for å kjøpe den fine tapeten jeg hadde sett i vinduet, men de var selvsagt utsolgt! Siste rullen var solgt på lørdag! Det var kjipt det!
Men jeg fikk navnet på produsenten og navnet på tapeten så jeg skal forsøke å få tak i den.

Nå har jeg egentlig bare surret rundt i hele formiddag, så nå må jeg begynne å jobbe. Kanskje kjøre på butikken å kjøpe lyspærer til den nye lampa mi.

Elsker at Brussel ser på tegneserier som kunst. Det er malt på bygninger over hele byen. Kjempe fint!

Ingen kommentarer: