mandag 10. november 2014

Jakthund

Måtte bare dele disse bildene av Aila og Rex.

Aila ser ut som hun har tenkt å spise han, men hun er egentlig veldig snill med begge smågutta. Hun har veldig lyst å leke med dem, men det får hun ikke lov til. Så hun snuser på dem, og slikker litt, og snuser litt til. Også stjeler hun godbitene jeg gir dem når jeg har de på fanget. *ler* Hun er schønn :)



Jeg har nå en hard uke foran meg med masse jobbing med oppgaven. Skal stå tidlig opp hver dag og jobbe målrettet. Jeg satser på at jeg skal ha første komplette utkast av oppgaven ferdig denne uken. Skal skrive ferdig metode kapitlet idag, samt jobbe litt mer med analyse delen. Den bør jeg egentlig få sendt inn på høring sånn at jeg kan få gjort de justeringene som må gjøres. Er bare 12 dager til vi reiser på tur så jeg må ha ferdig mestparten av oppgaven sånn at jeg og min kjære kan jobbe med språket mens vi er på ferie. 

Nå er jeg faktisk helt sikker på at jeg skal klare å levere til 15. desember så hurra for meg!!


Ingen kommentarer: