tirsdag 4. november 2014

Snøen forsvant

også kom den tilbake i natt. 20 cm! Huff!

Her vi bor (som er langs en av tromsøyas mest trafikkerte veier) har de igår gravd over veien. Jeg var veldig spent på hva som kom til å skje med trafikken, og mine bange anelser slo til. Veldig mange hadde ikke fått det med seg, og veldig mange har ikke klart å lese alle skiltene som står langs veien. Jeg vil tippe at vi hadde et sted mellom 200 og 250 biler som var innom oss å snudde igår. De stengte veien klokka 06.00 så jeg vet ikke hvor mange som var her før 07, men fra 07 til 0930 var det maaaaange. Det fortsatte også på ettermiddagen når folk skulle hjem fra jobb. Og det var faktisk biler her også da vi gikk å la oss sånn i 23 tiden. Idag derimot har det ikke vært så mange biler denne veien, deilig!

Igår gjorde Aila forresten noe veldig merkelig. Jeg hadde fikset to biter agurk, en til hvert marsvin. Jeg la den ene biten på bordet, mens den andre fikk Rudy som satt på fanget mitt. Vips så reiste Aila seg opp på to, snappa til seg agurkbiten fra bordet og stakk av med den i full fart! Herrlighet det var morsomt å se på hvordan hun for avgårde med den og lot som ingenting.

Vel siden jeg er innesnødd så har jeg bare arbeidet med analysen idag. Jeg tror jeg faktisk skal klare å komme i mål til 15.desember! Hurra!

Ingen kommentarer: