torsdag 6. november 2014

Tafatt torsdag

Hjelpes, idag har jeg ikke fått skrevet et eneste ord jeg har bare surret rundt. Først dro jeg en tur til frisøren. Bestilte timen igår kveld og klokken 11 bar det til pers. Det er snart to år siden jeg var hos frisør sist, og da stripet jeg bare, så det er enda lengre siden jeg har klippet. I allefall i Norge.
Hadde time hos en lærling så da tok det jo litt ekstra tid, men ble nå ferdig til slutt og fikk gjort alt det andre jeg skulle gjøre. Håret ble veldig veldig kort, og kostet 315,- Prisen er forsåvidt grei, sånn burde egentlig alle klippepriser være ;)

Så dro jeg hjem og ble fanget av skrivesperren, og her sitter jeg fremdeles.
Istedenfor å skrive ferdig analysen har jeg heller tenkt på om jeg har klær til julebordet, at jeg mangler en flybillett, visumsøknad, Ailas korv på haka, huspriser, middag, og mange andre unyttige ting. Nå MÅ jeg faktisk prøve å få skrevet ned noen ord. Trodde jeg skulle bli ferdig med analysen denne uken, men det ser ikke sånn ut. Plutselig har jeg det veldig travelt.



Ingen kommentarer: