søndag 28. desember 2014

God jul

God jul sånn litt på etterskudd.
Jeg er blitt syk, Skikkelig syk. I natt har jeg sovet ca 1 time, jeg hoster og hoster og hoster til jeg ser stjerner. Feber har jeg også, vondt i halsen, dotter i ørene, snørr og gørr og vondt i kroppen. Kjipt og slitsomt.
Jeg flyttet inn på gjesterommet etter en halvtime i går kveld sånn at i allefall min kjære skulle få sove.

Vi har hatt en fin julefeiring med god mat og fine gaver. Pinnekjøtt er vel en av de få tingene jeg kan spise mye og ofte. Akkurat nå er matlysten helt borte, jeg presset ned et rundstykke til frokost. Igår fikk jeg heldigvis dyttet i meg litt middag, men det er slitsomt å spise. Skal sende gubben på butikken å kjøpe potetskruer til meg etterhvert.

Egentlig er alt slitsomt akkurat nå, sååå over og ut. Kommer med bedre oppdatering når formen er stigende.



Ingen kommentarer: