mandag 1. desember 2014

Tapet i boks

Endelig har jeg fått bestilt tapeten jeg så i Brussel.
Den ble riktig nok noen 100lapper dyrere enn hvis jeg hadde fått kjøpt den der, men men.

I ettermiddag har jeg vært så sint på veilederen min på UiT at det nesten har kokt over.
Han påstår at han har sagt til meg at jeg må gjøre en endring (veldig stor) i oppgaven min, men når jeg sendte en mail tilbake å sa at han ikke hadde det fikk jeg følgende tilbake: "Dette er nok ikke en form for korrespondanse som er ok fra student til veileder." Jeg tenkte bare WTF! Han tålte ikke at jeg påpekte at han faktisk ikke har gjort jobben sin.

Nå har jeg prøvd å gjøre det beste ut av at han ikke hjelper meg, ikke svarer på det jeg faktisk spør om, har opptil 2 ukers ventetid på å svare på mail, at han prøver å lure seg unna å få andre til å hjelpe meg. Men nå er det faen meg nok. Dette var dråpen som fikk  begeret til å renne over så nå har jeg sendt UiT en mail om å få bytte veileder. Jeg er et voksent menneske og finner meg faktisk ikke i å bli behandlet som en dritt.

Veldig spent på hva de svarer, om det er mulig med så kort tid igjen til innlevering. Hvis ikke så kommer jeg sannsynligvis til å si fra meg veileder. For dette gidder jeg faktisk ikke å være med på.



Ingen kommentarer: