mandag 22. desember 2014

Ulempen med å sovne

på sofaen. Er at man ikke får sove til kvelds. Jeg trodde klokka var sånn 9ish så er den 11is.
Så nå vasker jeg klær.

Vi har enda ikke bestemt oss for om vi skal kjøre nordover i morgen eller på onsdagsmorgen. Det er iskaldt i Tromsø og jeg har vel mer eller mindre bestemt meg for å la marsvinguttene være igjen her hjemme. Så får vi heller utsette avreise nordover og heller dra litt tidligere hjem enn planlagt.
De tåler ikke kulde og jeg vet ikke om de har så veldig godt av å bli drasset med avgårde.

Sånn ellers har jeg vært hos tannlegen idag for å fikse tanna som det knakk en bit av forrige mandag, det gikk jo ikke å fikse på en fornuftig måte så nå må jeg få satt på krone på tanna. Hurra...

I morgen må jeg ut for å kjøpe julegave til kjæresten. Har ingen aning hva det skal bli. I fjor kjøpte jeg en tur til Budapest, det var veldig enkelt og greit, slapp unna butikkstress og kø. I år er derimot kontoen ganske slank så da får det bli noe mindre ekstravagant.


Det er mange år siden sist jeg har hatt julestemning, og jeg har ingen håp om at det skal dukke opp til denne jula heller. Hadde vi ikke hatt hund så hadde vi sikkert stukket av, jeg ville i allefall valgt det hvis det hadde vært en mulighet.


Ingen kommentarer: