søndag 4. januar 2015

Årets første søndag

Jeg tenkte jeg skulle starte med en oppsummering av fjoråret, men jeg tror ikke jeg gidder å lage en svær oversikt. 2014 startet med armen i fatle. Jeg startet også å trene armen, og det var helt sykt vondt. Ble mange tårer og bannskap. Vi reise til Budapest, og planla samtidig en langtur til påsken. Vi bestemte oss for Vietnam, det var digg. Sånn ellers fikk jeg reist til Tyrkia på en ukes spontantur med mamma, og en enda mer spontan langhelg til Kreta i august. Reiseåret ble avsluttet med en tur til Brussel.

2014 ble også året da vi kjøpte oss hytte, eller det er jo ikke en hytte sånn bokstavelig talt men et hus, hus2. Vi brukte alle helger i hele august, og mye av september til å pusse opp hytta. 

 
Sånn ellers ble hele høsten brukt til å jobbe med masteroppgaven min. 
Vi pusset litt opp her hjemme, men egentlig unormalt lite.

I oktober ble vi fosterhjem til to marsvingutter som fremdeles bor her hos oss. De krangler mye så vi har de i hvert sitt bur fremdeles. 

Egentlig ble ikke 2014 et veldig spenstig år. Jeg tenker jo at 2015 bare må bli bedre, selv om det har startet labert med en forferdelig hosting. Heldigvis feberfri nå så det gjør tingene enklere. 

Jeg kommer i allefall til å fortsette å blogge selv om det ikke er så interessant for resten av verden så er det helt genialt med en oppslagsbok der jeg kan sjekke hvor mye snø det var i fjor eller når vi pusset opp det ene eller det andre. Som nevnt før bruker jeg bloggen min aktivt, og jeg bruker også google for å lete i bloggen min når jeg ikke husker ting, det går faktisk fortere enn å lete manuelt. 


Vel, dette er første innlegg for 2015! :)

Ingen kommentarer: