onsdag 14. januar 2015

Huttetu

Jeg som ikke skulle kjøpe noe... kom hjem med posene fulle...
Og hadde jeg ikke dratt hjem så hadde de vært fullere.
Huff...

Men jeg er jo relativt fornøyd med shoppingen. Jeg måtte jo kjøpe meg noen gode sko som er både varme (men ikke for varme), tørre, gode å gå i og som kan brukes i by og på muren, og hjemme.
De var litt dyrere enn planlagt, men jeg kan ikke vente på 70% rabatt siden jeg må gå ut skoene før vi reiser sånn at jeg ikke får gnagsår.

I tillegg til sko kjøpte jeg fleecesokker til støvlene mine, to lammeull gensere og en kurv som vi skal prøve å gjøre noe morsomt med.

Jeg hold også på å kjøpe et skjørt til 200,- (70%) samt en tynn dunjakke til 450,- men da fant jeg ut at det var mer enn nok så jeg løp ut i bilen å kjørte hjem :)


Ingen kommentarer: