tirsdag 13. januar 2015

Hvalsafari

Idag har jeg vært noen timer på hvalsafari!! Endelig!

Som de som kjenner meg kanskje har fått med seg så skal jeg gjøre ferdig min andre mastergrad. Denne startet jeg med for mange år siden mens jeg jobbet 100% ved siden av. 100%jobb + 100% studier er krevende så jeg fikk aldri levert inn selve masteroppgaven. Men nå blir det andre boller!

Jeg bestemte meg før jul at jeg skulle gjøre den ferdig, og valgte temaet hvalturisme. Og idag var jeg på første tur ut. Det var lite hval, mange minus og isende vind, men jeg hadde en fin tur likevel.








Det er ganske vanskelig å ta gode bilder av hval når lyset ikke er det beste, så det ble ikke veldig mange ok bilder. Og siden det var så kaldt så ble kameraet nesten helt fri for strøm...De fineste opplevelsene fikk jeg ikke tatt bilder av, så håper det blir bedre bilde fangst neste gang. 


Ingen kommentarer: