tirsdag 17. februar 2015

Hjemme best

Borte bra men hjemme best! Det synes tilogmed jeg som elsker å reise ;)

Vi reiste fra hotellet vårt rundt klokka  halv 9 (halv et på natta norsk tid) i går og var hjemme idag halv 11. Så det var en lang reise hjem! Vi hadde vel og merke noen timers stopp på Gardermoen (jeg får ikke til å si Oslo Lufthavn) der vi fikk sove litt. Jeg sov hele fem timer så nå begynner jeg å kjenne det. Flyet vårt ut fra Tokyo var over en time forsinket, så vi kom sent inn til Kastup og måtte løpe gjennom flyplassen for å rekke flyet til Gardermoen. Bagasjen derimot ble igjen i Danmark!
Så vi fikk ikke skiftet eller noe sånt.

Vi fikk et sånt nødsett fra SAS med blant annet vaskepulver, så i natt har jeg vasket undertøy i vasken på hotellet og tørket det med hårføner ;) Hjalp veldig å få dusje og pusse tennene så takk til SAS for det!
Flyturen var forøvrig kjip siden entertainment systemet døde etter 1,5 time så det ble ingen filmer, spill eller musikk.. ikke turte jeg å sove heller siden jeg var redd for å ikke få sove når jeg kom til hotellet igår så turen var usedvanlig l a n g ....

Vi trodde forøvrig det skulle være mer snø her hjemme, ble jo nesten litt skuffet da vi så hvor lite snø det er. Snøen må jo ha blåst bort eller noe.

Oppdateringer fra turen osv kommer etterhvert. Har tatt over 1000 bilder så det kan hende jeg slenger ut noen flere enn de jeg allerede har delt.

Ingen kommentarer: