torsdag 19. februar 2015

Jetlag

Jeg sliter litt med døgnrytmen for tiden. Igår stod jeg opp klokken halv 3, og idag klokken 4. (Nå er det jo natt så jeg snakker om natta). Kina er 7 timer foran Norge, mens Japan er 8 så jeg kjenner også at jeg er sulten på helt feil tid, og mett på helt feil tid.
Som regel går det et par dager på å snu døgnet, håper jeg skal få sove litt på dagen idag sånn at jeg ikke trenger å legge meg klokken 8. Jeg er helt ødelagt når klokken bikker halv 8, så da kryper jeg opp lofttrappa og i seng. Det verste er at jeg ikke husker noe av det.
Dette er det jeg bruker å omtale som komatrøtt ;)

Igår vasket jeg klær, og idag skal jeg rydde huset ferdig, og kanskje ta en tur på Universitetet.

Nå har vi allerede fått mange spørsmål om hva vi har handlet mens vi har vært på tur. I Kina kjøpte vi 2 kjøleskapmagnenter (på flyplassen på vei til Japan) og i Japan kjøpte vi 2 kjøleskapmagneter, en Olaf figur (jeg elsker Olaf), en pose med rekmedier (det er  "salver" man smører på vonde muskler;), noen smågaver til V. som har passet Rex, 2 par sokker, postkort (som vi ikke fikk kjøpt frimerker til, og dermed har med oss hjem), en kopp sake, en lite gave til mamma og det tror jeg var alt.
Helt sinnsykt dyrt i Kina altså, men jeg forteller mer om det senere.

Ingen kommentarer: