lørdag 28. mars 2015

En uke

Da er det en uke igjen til ferien, og jeg har startet pakkingen.
Jeg har ikke vært på ferie på Gran Canaria siden... tja husker ikke helt, men tipper det er 10 år siden minst. Vi var innom å byttet fly i 2008 da vi reiste til Brasil, og det er siste gang vi har vært innom.

Nå synes jeg det er noe dritt å pakke der man trenger både sommerklær til dagtid og litt varmere sommerklær til kveldstid. Det er det siste punktet som gjør at jeg sliter. Jeg har nesten ingen lange sommertopper som kan brukes til tights,  og jeg har fått anbefalt tights eller langbukser siden det ikke er kjempe varmt om kvelden. Ser forsåvidt ikke ut som det er meldt supert vær på dagtid heller, men det kan jo endre seg.

Vi har jo bare kjøpt en stk bagasje på 20 kg som vi skal dele på (+ håndbagasjen) så jeg kan jo ikke pakke med ubegrenset med klær. Man tar jo stortsett alltid med seg for mye uansett så jeg tror jeg må pakke om et par ganger før jeg blir fornøyd. Tenker kanskje at vi må pakke litt klær eller sko i håndbagasjen for å komme i mål.

Uansett, jeg gleder meg til en snøfri uke, kanskje litt sol og sko uten sokker eller ullester )


Må forresten være kjempe enkelt å pakke hvis man er nudist... ;)


























































Ingen kommentarer: