fredag 20. mars 2015

Happy friday

I morgen er det 3 år siden vi vant budrunden på huset vårt, og i den anledning hadde vi idag invitert en megler hjem til oss for å gjøre en verdivurdering. Vi valgte en megler som vi ikke har noen kjennskap til fra før av, så han kom hit i formiddag også får vi svaret på mandag eller tirsdag.
Spennende!
Nå er jo ikke huset vårt ferdig så det blir nok ikke helt tipp topp verdivurdering, men det er jo kjekt å se om tre års hardt arbeid har lønt seg.



Sånn var stua før. Skal fikse et ordentlig før-etter innlegg sånn i løpet av våren. 


Nå venter vi egentlig bare på at kjæresten skal komme hjem fra jobb så vi kan hive innpå litt mat før vi kjører på en aldri så liten ekspedisjon. Jeg har jo *kremt* lyst på svømmebasseng.. også har jeg sett en veldig enkel og billig måte å lage svømmebasseng på. Så dette skal jeg sjekke ut, mens min kjære skal gjøre noe bilgreier. Hadde vært superkult med svømmebasseng! (selv om jeg har liten tro på at det blir en realitet)


Ingen kommentarer: