torsdag 26. mars 2015

Jeg mangler et rom!

Huset vårt er på ca 200 kvm i bruksareal, ikke av de største husene, men heller ikke av de minste.
Vi har jo klappet ned noen vegger i huset sånn at vi har et stort kjøkken, stort soverom, og om ikke stort bad så større enn det var. Vi hadde altså mange flere rom før enn det vi har idag.

Nå er jo nesten hele huset pusset opp, og jeg begynner å bli fri for rom til å utføre mine ideer. Problemet med å ha en slags splitta interiør og innredningstil er at man liker mye, men kan ikke blande alle stiler. (eller man kan, men jeg får ikke det til) Jeg skulle ønske vi hadde et rom til sånn at jeg kunne fått et rom i en slags lodge stil og gjerne også et rom i sånn veldig industriell stil. Så egentlig mangler jeg to rom!

Nesten litt sånn at jeg har lyst å kjøpe en ordentlig hytte sånn at jeg får lodgestilen, men har jeg bruk for hytte...
*sukk* kanskje jeg får spare opp litt penger sånn at jeg kan kjøpe meg et slags hagehus. eller bod som jeg kan fikse sånn jeg ser for meg tingenes tilstand i hodet mitt :)




Ingen kommentarer: