søndag 22. mars 2015

Søndag 22.

Ukene bare fly avsted, synes akkurat det var søndag, og nå er det søndag igjen. Idag vasker vi klær! Siden rørene til vaskemaskinen har vært frakoblet en stund så har vi et fjell med klær som skal vaskes. Og nå er vi jammen fri for vaskepulver også så jeg tror ikke vi blir ferdig idag så fremt vi ikke kjører til nærmeste Joker butikk som er åpen.

I tillegg til å vaske klær så maler vi hjørnelister, og jeg planlegger litt pakking av klær til ferien. Har ingen aning om hvor bikinene er, så jeg må nok lete litt. Vi hadde som sagt ikke planlagt noen ferietur nå, så både kofferter og klær er pakket bort.

Igår tittet vi på mulighetene for å lage utendørs bademuligheter


Aila slapper av og Rex sover også. 

Uken som kommer blir spennende. Venter på noen viktige papirer i posten samt verdivurderingen på huset. Så må jeg bestemme meg for om jeg skal søke på et stipendiat eller ikke.

Ingen kommentarer: