mandag 20. april 2015

Happy monday

Uff som dagene flyr avsted. Nå er vi allerede langt over midten av april, og jeg har ikke fått gjort noe av det jeg hadde planlagt. Jeg skulle egentlig søke på en stilling, men søknaden krever MASSE arbeid så det har jeg ikke fått gjort, og nå er søknadsfristen over helgen så jeg vet ikke om jeg blir ferdig med å skrive den.
Jeg har mange brev jeg skulle skrevet ferdig som jeg ikke har fått gjort. Og en hel rekke andre ting som var planlagt, men som jeg ikke har gjort.

Idag skulle vi gå en lang tur, men det høljer jo ned i perioder så det frister ikke. Så jeg har planta kroppen i vannrett posisjon på sofaen, med et ullpledd over meg. Kanskje vi tar en tur ut senere, men Aila ligger med beina til værs å ser ikke ut som hun heller vi gå ut.

Ingen kommentarer: