onsdag 1. april 2015

Påske!

Da har vi på en måte tatt påskeferie. I morgen kjører vi nordover med hunden, på fredag kjører vi tilbake og skal levere Rex som skal på fastlandsferie mens vi er borte. Lørdags ettermiddag setter vi kursen sørover og skal lande på GC litt før midnatt. Jeg gleder meg, og håper på noen fine dager med sol og godt vær!

Sånn ellers så pakker jeg opp og ned. Jeg tror nesten at vi må pakke en liten bag med klær som vi tar som håndbagasje. Jeg sliter også med å finne ut hvilken sko jeg skal ta med meg. Virkelig I-landsproblemer.....

Jeg har jo alltid med meg noen kilo bøker når jeg reiser på strandtur. I allefall en bok per dag.. Igår dro jeg for å kjøpe bøker, men da var butikken stengt. (Jeg kjøper brukte bøker til 5,- stk eller en hel pose for 40,-) Så det er litt krise, må plukke ut noen fra biblioteket mitt, og sjekke om det er kommet noen nye e-bøker jeg kan laste ned.

Ingen kommentarer: