mandag 11. mai 2015

Happy monday

Det er ikke ofte jeg ha en ukes "bloggepause", men etter hjernerystelse opplegget har jeg vært svimmel og hatt vondt i hode. På grunn av svimmelhet skallet jeg panna i dørkarmen så da fikk jeg enda mer vondt i hodet og en diger kul. Skuldra har vært helt håpløs og i forrige uke var det så ille at jeg trodde min siste time var kommet.
Som om ikke det var nok har jeg forstuet og forslått tåa noe så veldig at det er vondt å gå. Og natt til i går måtte jeg gå heeeeeeele natta fordi Aila fikk vondt i magen av kyllingen hun fikk.

Egentlig burde jeg tilbragt denne mandagen innpakket i bobleplast, men siden min kjære har revet badet nede så har jeg vært ute på butikkene for å finne en billig løsning på vegger og gulv. Vi skal bruke badet til gang som en foreløpig ordning. Vi skal på sikt rive alt og bygge om men det blir ikke gjort i år så fremt vi ikke vinner i lotto, og det gjør vi vel neppe.

Tjaa.. jeg begynte å skrive dette innlegget for ca 5 timer siden så ting tar tid **trykker publiser**

Ingen kommentarer: