søndag 17. mai 2015

Hurra for 17.mai!

Gratulerer med dagen alle sammen!

Jeg har aldri vært særlig til 17.mai feirer. Da jeg gikk i første klasse nektet jeg å gå i 17.mai tog sammen med klassen min. Så fulgte noen år med korps, også tror jeg ikke jeg har gått noe særlig i tog etter den tid. Jeg gikk russetoget det året jeg var russ, og jeg har vært en gang i sentrum å sett på toget etter den gang, men det tror jeg er alt. Det er ikke det at jeg ikke liker 17.mai, men jeg tror det handler om at jeg ikke liker når det blir så mye folk.

17.mai de siste årene har vi vært hjemme hos mine foreldre i antrekk joggebukse. Iår har vi vært hjemme og egentlig ikke gjort så mye. Ryddet litt også har vi vært noen timer på skogstur.

Ja! Også driver vi å tilvenner marsvinene til hverandre. Litt av et leven! I natt har jeg vært oppe to gange for å sjekke at de ikke har kverka hverandre. Nå småkrangler de i buret igjen *sukk* Jeg håper virkelig at de blir venner.



Håper alle har hatt en kjekk feiring med eller uten tog! (eller med eller uten marsvin)

Ingen kommentarer: