søndag 3. mai 2015

Slått ned

Igår ble jeg slått ned... av en busk.
Vi drev å saget litt busker, eller min kjære saget mens papsen ryddet de store buskene, og jeg plukket de små.
Vel, jeg trodde min kjære drev på med noen små kvister mens jeg plukket opp en kvist fra bakken. Det neste som skjer er at jeg hører noen som roper også husker jeg ingenting før jeg ligger på bakken full av jord. Jadda, buska gikk rett i ryggen på meg...
Vondt... neeeeeida ikke i det hele tatt.
Helt sykt vondt. Jeg er helt ødelagt og lurer på om jeg har fått en liten hjernerystelse samt en vridning i ryggen. Skulda fikk seg også en støyt såå jeg vurderer å stikke innom legen i morgen bare for å sjekke at alt er ok.

Moralen er i allefall å holde seg langt unna når noen driver på med motorsag.

Vi fikk plukket med oss hagemøblene våre før vi kjørte hjem så nå har vi fått de plassert på verandaen. Så væresågod sommer nå er det bare å komme! ;)

Ingen kommentarer: