søndag 28. juni 2015

Google my friend

Hva skulle vi gjort uten Google?!


Jeg er veldig glad i å Google ting jeg lurer på, og vi bruker det mye når vi er på reise. Da sightser vi på dagen og hvis det er noe vi vil vite mer om bruker vi kvelden på å lese om temaet etter å ha googlet det. Vi bruker jo det her hjemme også på samme måte. Hvis vi ser noe på tv som vi lurer på så googler vi å finner dermed ut litt mer om temaet. Mitt favoritt tema er hvor høy er den og den kjendisen *ler*.

Den siste uken har vi hatt religion som kveldstema. I går var tema islam og forskjellen på sunni og shia muslimer. Ellers har både kabbalha og scientologi vært oppe som tema i løpet av uka.
Jeg er jo såpass gammel at jeg husker jo da man måtte bruke leksikon til å finne ut alle slike ting, så det er godt verden går fremover ;)


Ingen kommentarer: