mandag 1. juni 2015

Greetings from Greece

Et hallo fra meg her på Kreta. Jeg kommer ikke til å sende et eneste postkort så jeg kan like godt fortelle her hva jeg gjør, om været og hva det måtte være.;) jeg kom hit på lørdag. Fredag hadde det pissregnet, men de to dagene jeg har vært her har vært fine. Nå ser det derimot ut som om det kommer til å skye til de neste dagene . Krysser fingrene for at det holder seg noenlunde bra. Hotellet jeg bor på er ikke så veldig bra, gammelt, slitt og trenger en stor oppgradering. Virker somdet nesten ikke bor folk her. Under halvparten av rommene er i bruk tipper jeg.

Det går helt fint å reise alene! Det eneste er at jeg har tatt med meg for lite bøker så jeg må rasjonere. Har lest 4,5 bøker til nå og har fem igjen. Glemte jo å laste inn en reserve bok eller 2 på padden før jeg dro . Tviler på at nettet på hotellet klarer å laste ned en bok, men jeg må kanskje gjøre et forsøk. Vel, jeg sover, spiser frokost, leser bøker, svømmer, soler meg, leser litt til, plager alle hjemme på Mail og Facebook ;), så spiser jeg middag (deler mat med hjemløse katter) også sover jeg. Sliter litt med temperaturen på airconditionen, men sånn bortsett fra deg så går det bra å sove. Veldig lytt eneste så man hører jo hva alle russerne krangler om. Tipptopp tommelopp for en noget spontan ferie :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: