fredag 19. juni 2015

Hm..

Tjaaa...
Jeg får fremdeles ikke appen til bloggen til å fungere. Får ikke lastet opp og det er ikke mindre enn super irriterende. Så derfor blir det dårlig med blogging innimellom.

I natt har jeg hatt våker natt. Aila har vondt i magen med en heftig diare.... så jeg har vært våken mer eller mindre hele natta. Trodde kanskje jeg skulle få sove litt på morgenkvisten meeeen neeeida.
Så da bestemte jeg meg for å ta en cache tur. Så da dro vi ut, jeg og Aila, og det gikk fint de første 15 minuttene. Men så begynte det å regne såååå inni granskauen.  Hadde jo ikke tatt på meg vanntett jakke så jeg var gjennomvåt. Ble dårlig med cacher på turen, men jeg fikk i allefall plukket to.
Turen tok over to timer så uttellingen var jo ikke all verden.

Vel, nå er det helg, og jeg håper på bedre turvær!




Ingen kommentarer: