onsdag 10. juni 2015

Kontoret

Mens jeg kjedet meg og surfet rundt i dag oppdaget jeg at Nib hadde lagt ut en ny utfordring. Jeg har jo vært på ferie så jeg hadde ikke fått det med meg og kontor er jo noe vi så absolutt har så her tenkte jeg at jeg skulle bidra.

Siden pcen min har krasjet helt måtte jeg ta noen nye bilder i full fart.

Vi har kontor/loftstue/bibliotek i samme rom, men siden dette handler om kontor har jeg bare tatt bilder av kontorplassen (også bordet mitt da, siden jeg er så fornøyd med det;)
 
Veggen er laget av kryssfiner fliser som min kjære har saget og limt på veggen med lim. Ingen bilder jeg tar yter veggen rettferdighet. Den er bare kjempe kul!
 
 
Måtte flytte litt på tingene slik at jeg fikk med en av taklampene på bilde.
Vi har tre like lamper som henger foran de tre store vinduene. Lampene er laget av kurver fra Søstrene Grene.

 
Sånn bortsett fra kontormøbler har vi både sofa, sjeselong, stoler, bokhyller og skap på rommet. Også det hjemmelaga bordet som vi fremdeles ikke har fått laget nye bein til. Jeg er superfornøyd med det og vurderer nesten å laget et til stua også :)
 
 
 
 
Tjaa.. det var kontoret hjemme hos oss. Det ligger mange bilder av hele rommet her på bloggen min hvis noen skulle ha lyst å se mer eller bedre bilder av veggen, bordet, lampene eller noe annet :)
 
 

Ingen kommentarer: