søndag 28. juni 2015

På ønskelisten

Høyt på ønskelisten min står boblebad. Dessverre ser det ikke ut som vi kommer til å få fikset det i år så jeg vurderer å kjøpe et utendørs oppblåsbart spabad. Aller helst ville jeg nok hatt et vanlig utendørs boblebad, men de er jo veldig dyre. Disse oppblåsbare kan man jo få for rundt 6000,- inkludert kjemikalier, og det er jo en overkommelig pris.

Så nå driver jeg på å vurderer de ulike typene oppblåsbare modellene som finnes på markedet. Foreløpig har jeg ikke funnet noen butikker i nærheten som selger det så jeg må nok kjøpe det på nett. Vi har jo også vurdert å kjøpe badestamp eller lage badestamp, men det tar lengre tid mtp oppvarming, og jeg vil jo gjerne bade med engang og ikke om to timer.

Hvis noen som leser dette har erfaring med oppblåsbare spabad så vil jeg gjerne høre! (lese)

Ingen kommentarer: