søndag 5. juli 2015

Er det bare meg som er rar?

Rar eller gammel....

Det første jeg synes er merkelig er folk som absolutt skal prute på gjennbruksbutikker. På fredag var jeg innom bruktbutikken borti gata her. Der var det en dame som absolutt skule prute. Hun hadde kjøpt mange kopper og fat pluss en blomsterpotte. Hun skulle betale 75,- , men ville prute til 70,-! Hallo, krangler i butikken om 5,- også ble hun kjempe snurt når hun ikke fikk rabatt.

Den andre tingen jeg ikke forstår meg på er folk som følger folk på instagram som bare legger ut selfies av seg selv. Er ikke det veldig kjedelig?
Jeg var innom en profil på instagram i sted. Helt vanlig norsk jente som hadde 2000+ følgere, og det eneste hun la ut var bilder av seg selv. Hjelpes, tenkte nå jeg. Og dette gidder folk å følge med på?
Jeg er enten rar eller gammel eller begge delene....

Kjæresten min sier at jeg er 90+ mentalt, og det er mye mulig han har rett i det ;)

Ingen kommentarer: