lørdag 29. august 2015

Innkjøp

De siste to dagene har jeg shoppet klær (på supersalg, 242,- for to kjoler og to topper) til neste års sommer, og blomster, potte og en lykt til å ha ute. Lykta er egentlig en inne lykt, men utelyktene var så dyre så jeg kjøpte denne lykta på 70% . Får ta den inn når det begynner å regne. Synes det er sykt dyrt for sånne store utelykter! Ikke holder de så lenge så jeg ser ikke helt vitsen med å bruke masse penger på det. I vår måtte vi kaste alle lyktene vi har hatt ute, samt den ene jeg lånte av mamma. De rustet opp eller falt fra hverandre. Potta fra Europris er også et salgskupp. Plastikk så den holder forhåpentligvis lenge :)

Synes det er koselig med lys og blomster når vi nå går mot mørkere tider. Allerede i vår ante jeg at sommeren kom til å bli bånn i bøtta så jeg kjøpte kun inn 2 stk lavendel til 19.90,-pr stk. Det er alt vi har brukt på sommerblomster i år! Blomsterbudsjettet her i huset er ikke veldig stort for å si det sånn ;)

Nå er det tid for litt middag!


Ingen kommentarer: