torsdag 13. august 2015

Regnvær

Regnvær kverker kreativiteten!
Da jeg kom hjem fra ferie for noen dager siden var energien og kreativiteten på topp, men å våkne opp til grått og trist vær gjør at jeg mest av alt har lyst å pakke meg selv inn i dyna, tenne stearinlys, fyre i ovnen og spise sjokolade. Jeg har tent lys, men resten har jeg ikke gjort. Sjokolade har vi ikke, så da ble det noen oreokjeks. Fryser så veldig i dag, men siden pipa er dekket med presenning kan jeg ikke fyre for å få den varmen... så hurraa for varmepumpe

Uansett, nå er det snart helg igjen og jeg håper vi får brukt helga til noe fornuftig. Jeg skulle veldig gjerne fått gjort klart badeområdet ute. Vi har nemlig fremdeles ikke fått satt opp det oppblåsbare badekaret vi har kjøpt, og jeg vil bade NÅ! :) Vi skulle egentlig sette det på verandaen, men den kommer sannsynligvis ikke til å tåle vekten. Så da skulle vi sette det på bakken nedenfor, men det gikk ikke heller. Nå vet jeg ikke helt hvor vi skal gjøre av det, men jeg håper vi får satt det opp sånn midlertidig i helga.

Ingen kommentarer: